Τρίτη 21 Αυγούστου 2012

Απεβίωσε ο λαϊκός τραγουδιστής Μιχάλης Μενιδιάτης

 
Ο Μιχάλης ΜενιδιάτηςΈφυγε σήμερα από τη ζωή σε ηλικία 80 ετών ο γνωστός λαϊκός τραγουδιστής Μιχάλης Μενιδιάτης, ένας αυθεντικός ερμηνευτής που συνεργάστηκε με μεγάλους δημιουργούς του πενταγράμμου για να δώσει ζωή σε σπουδαία τραγούδια που άφησαν εποχή. Το θάνατο του τραγουδιστή ανακοίνωσε και μέσω του λογαριασμού του στο Τwitter ο γιος του τραγουδιστής Χρήστος Μενιδιάτης γράφοντας «καλό ταξίδι πατέρα μου αγαπημένε».
Το πραγματικό όνομα του Μιχάλη Μενιδιάτη ήταν Μιχάλης Καλογράνης και γεννήθηκε στο Μενίδι στις 29 Ιουνίου του 1932. Μπήκε στη δισκογραφία το 1957 με το «Θα χτίσω μια καλύβα» του Γερ. Κουβάτου. Καθιερώθηκε και αναγνωρίστηκε με συνθέσεις του Απ. Καλδάρα, «Μην περιμένεις πια», «Περιφρόνα με, γλυκιά μου», «Λίγο λίγο θα με συνηθίσεις», «Πετραδάκι-πετραδάκι» κ.ά. Άλλες δυνατές στιγμές του τα «Ξημέρωσε, καλή μου» των Ν. Καρανικόλα – Άκη Πάνου, «Αγωνίες» του Χιώτη, «Πήραν τα στήθια μου φωτιά» του Καραμπεσίνη, «Λαϊκός τραγουδιστής» του Σαββόπουλου (Happy Day), «Η καρδιά της ανήκει αλλού» των Β. Βασιλειάδη – Γ. Κιούρκα, «Ένα τραγούδι πες μου ακόμα» του Μουσαφίρη κ.ά.
Η συνεργασία του με τον Άκη Πάνου έδωσε κλασικά κομμάτια όπως: «Είδα τα μάτια σου κλαμένα, καλή μου» και «Παράνομη αγάπη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου